luni, 16 mai 2011

Google s-a schimbat ?

Deci de la un timp am observat ca Google a inceput sa se schimbe :| . De exemplu AdSense mergea pe orice fel de cont si pentru oricine era disponibil , nu conta nimic , dar mai nou nu mai merge sa-ti faci cont pe AdSense , trebuie sa faci nustiu ce conditii si mai stie Bin Laden ce. Aveam un site pe cunoscutul hi2 si am vrut sa-mi fac adsense pentru el , dar am observat ca imi dadea error la link , apoi zicea sa stau 30 zile si peste ceva timp imi trimitea e-mail ca link-ul era invalid si mai stiu eu ce.
Eu tin minte pe AdSense cand iti faceai cont si cu orice link la el, iti mergea totul din prima , nu stateai 30 zile pt confirmare , apoi primeai mail ca nu a mers sau ceva.

Eu cred ca Google-ul s-a mai schimbat intre timp si sper sa fie doar atat , peste ceva timp cine stie ce iti va cere doar sa-ti faci cont pe Gmail ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu