luni, 16 mai 2011

Dece sa fii ca o p...a ?!

In ziua de azi pe strada vezi multi oameni care sunt imbracati ca o pizda sa zic asa. Gen: tricouri roz si mulate, pantaloni mulati , freze ca fetele(mai emo :| ) si esarfe si tot felu' de prostii.

Pai ori tu esti barbat ori esti o femeie ?

In loc sa arati ca esti baiat , arati ca esti un cocalar si 3 sferturi.. mai vad cate unii pe strada care cred ca sunt femei frate :| mai e si freza lor de EMO si comportamentu ala asa ampulea .. iti vine sa-i bati ma ..
Sau ii mai vezi pe altii ca sunt smecheri pentru ca umbla cu cineva mai smecheri decat ei , dar defapt sunt tot niste parliti..
Sau cu hainele , dece sa porti haine stranse si naspa pe tine cand poti sa porti linistit o hainuta mai larga asa , care este mai lejera, mai comfortabila , mai toate..

Dece sa porti esarfa ? esarfa este facuta pentru femei din punctul meu de vedere , azi maine ca sa fii la moda iti cumperi un batic de babe , ci nu unul dinacela normal de gang cum ar veni..

Totusi degeaba spuneti va place sa va imbracati asa cand va mai imbraca parintii sau va imbracati voi asa sa impresionati pe vreo parasuta.
Sa fii natural e ceea ce conteaza.

2 comentarii:

  1. Esarfele alea de le vezi tu la baieti sunt facute special pentru baieti. Sunt o groaza de modele barbatesti.

    Iar despre hainele mai stranse, pe unii pica foarte bine. E el, nu e altcineva. De exemplu si eu port blogi si tricouri mai stranse, si la inaltimea si greutatea mea imi prinde foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu ma refer sa porti chiar haine largi , ca si eu am o pereche de blugi putin mai stramti dar nu sunt atat de stramti ca sa nu bata vantu prin ei :))

    RăspundețiȘtergere